qualitaetsmanagement
Kalite Yönetimi
Süreçlerde Düşünmek ve Eylemler

Müşteri ve kullanıcı memnuniyeti öncelikli hedefimizdir. Bu sebepten dolayı sunduğumuz hizmetlerin kalıcı kalitesini arttırmak için çalışmaktayız.

RGM TURKEY Haziran 2011 yılından beri sertifikalı Kalite Yönetim Sistemi ile faaliyet göstermektedir.

Sertifikasyon ortağımız olan TÜV SÜD‘ün sürekli olarak denetimi altındadır.

Aldığımız sonuçlar neticesinde durmak yerine, süreçleri, hizmet ve servis kalitemizi daha da arttırmak için çalışıyoruz.

  • Planlama ve iç denetimlerin yürütümü (kalite, ürün ve süreç denetimi)
  • Sözleşmede kararlaştırılan hizmetleri izleme
  • Kalite konularının işlenmesi ve müşteri memnuniyeti analizi uygulanması ve değerlendirilmesi
  • Tüm Kalite konularında departmanların bilgilendirilmesi ve iyileştirme potansiyellerinin belirlenmesi

 “KALİTE ASLA BİR TESADÜF DEĞİL, DAİMA AKILLI BİR GAYRETİN SONUCUDUR” John RUSKIN